Shila
Profil információk
- Keresztnév: Csilla
- Vezetéknév: Kálmán
- Ország: Magyarország
- Foglalkozás: Pedagógus
- Szakterület, munkahely: Festőművész
- Megye: Pest
- Emailcím: shila@vnet.hu
- lelkesedés
- lojalitás
- nyitottság
- tanulékonyság
- fogékonyság az új dolgok iránt
-
fejleszthető kompromisszum készség az érdekegyeztetés területén
-
kiváló koncepció alkotó készség
-
kiváló tervező és szervező készség a projektek lebonyolítása kapcsán
-
nagy munkabírás a projektek kivitelezése során
-
megfelelő alkalmazkodási készség a változó környezeti tényezőkhöz
-
fejleszthető monotonitás tűrés az adminisztráció területén
- empátia
- konfliktuskezelés
- kommunikációs készség
- segítőkészség
- gyermekekkel való megfelelő bánásmód
- megfelelő probléma érzékenység munkahelyi környezetben
-
magas szintű számítógép felhasználó készség irodai alkalmazások terén (word, excel)
-
osztálykirándulások szervezése, lebonyolítása, csapatmunka koordinálása, versenyhelyzetekben- versenyre való felkészítés
A festészet tanítása
Egy művésztől művészetet tanulni 2014
Megnyitóbeszéd.docx
Gazdagító programpárok II.
Önéletrajz
oneletraj...új 4.pdf
Projektek
Megvalósított tehetséggondozó projektek:
NTP-OKA-XVI.: „Fogyatékkal élő gyermekek oktatását végző intézmények és tehetséggondozó szervezetek közötti együttműködést segítése” című pályázatához
Projekt címe: Szárny-nyitogató – művészeti tehetséggondozó műhely sajátos nevelési igényű tanulók részére a tököli Weöres Sándor Általános Iskolában
(2011.)
NTP-FÉT-11 A fogyatékkal élő tanulók, fiatalok integráló környezetben megvalósuló tehetségsegítő
szolgáltatásokhoz történő hozzáférésének javítására szolgáló programok támogatására
Projekt címe: VizualART a természetben (2012.)
NTP-FET-12-P A fogyatékkal élő tanulók, fiatalok tehetségsegítő szolgáltatásokhoz történő hozzáférésének
Projekt címe: Városi vizualART (2013.)
IFJ-GY-12-D Gyermekek és fiatalok közösségeinek, valamint ifjúsági civil szervezetek téli táborozási programjának támogatása
Projekt címe: Nyitunk a vilARTra (népek kultúrája fogyis szemmel (2013.)
NTP-MV-12 2012-2013. tanévben megrendezendő művészeti versenyek támogatására
Projekt címe: 100 év Weöres Sándorral képekben (2013.)
Tököl funkcióbővítő és városközpont fejlesztő pályázata (2012.)
Miniprojektek megrendezése:
Megszépült városunk rajzpályázat (2013)
Ifjúsági nap(2013)
Megvalósításra váró elnyert projektek:
TÁMOP 3.4.3. Iskolai tehetséggondozás
TÁMOP 3.4.3/B-11/1 Országos tehetségsegítő hálózat létrehozása
Az alapismeret elengedhetetlen bármelyik művészeti tevékenységben. Óráimon a diákok megismerkednek az alapokkal, alapfogalmakkal és alapeszközökkel. A foglalkozásokon a résztvevők nem csak a művészettel, de sokszor saját magukkal, belső világukkal is megismerkedhetnek. Óráimon nem a száraz tananyag leadására, hanem az egyéni készségek, képességek felismerésére törekszem. A gyermek játékos formában fejlődhet a következőkben: agy- kéz koordináció, színlátás, eszközhasználat- kézügyesség, fantázia gyakorlatok, egyensúly fejlesztés és természeti ismeretek, rajzi alapok és eszközök, grafika- festészet, térlátás fejlesztés, arányismeret, tervezési feladatok. Tanítványaim bizonos idő után képesek lesznek a képszerkesztésre, az arányok felismerésére, a tónusok, technikák alkalmazására. Számos mentoráltam a hazai és nemzetközi művészeti közép-, főiskolákon, egyetemeken festő, grafikus, formatervező, belső építész szakon tanul tovább. Célom az elkövetkező években, hogy minnél több tanítványom megismerkedjen a képzőművészet nyelvezetével. Az alkotás megtapasztalása, egy fantasztikus lehetõség arra, hogy kikapcsolja magát az ember a hétköznapok nehézségeibõl. Azok a dolgok, amik minket körbevesznek, visszahatnak ránk. Ha a minket körülvevõ környezet olyan, amiben jól érezzük magunkat, netán büszkék lehetünk rá mert mi készítettük, vagy inspirál minket arra, hogy felülmúljuk a munkánkat, az a nap, már nem telt érzelmi, esztétikai szempontból hiába.